bloggenomyohio

Alla inlägg under februari 2014

Av Johanna - 27 februari 2014 18:57

Hesjan!


Har ni sett Yohios nya bild till hans album Together We Stand Alone? :D


Det är jätte snyggt, såhär vart det ^^


 


Jag tycker att det är jätte snyggt och vackert!!

Ser ut som han är en superhjälte utanför en stad ^^


Det är nog de det ska förrestella eller;)


Men nu ska jag som sagt ha frågestund på bloggen


 

alla frågor är välkomna  


Vet inte hur länge frågestunden håller på men ett tag i alla fall 


Hoppas att ni ställer många frågor ^^


Nu ska jag gå men ses nästa gång ^^


Sayonara!


    
  

Av Johanna - 23 februari 2014 01:20

Hejsan!


Nu finns Yohio´s låt To The End på Spotify!! :D




Jag tycker att det är den enda bra låten i Melodifestivalen!


Skickar vi den till Eurovision Song Contest så kommer vi att vinna! Det vet jag!! :D


Tycker ni som mig eller tycker ni att någon annan låt borde vinna? Kommentera gärna vad du tycker ^^


Nu ska jag nog gå och lägga mig så


Oyasumi


 

Av Johanna - 22 februari 2014 19:09

Hejsan!


Idag tänkte jag skriva upp vart Yohio har sin Together We Stand Alone turné


2  Maj är han i Arenan, Fryshuset i Stockholm klockan 22:30

1 Maj är han i Lisebergshallen i Göteborg klockan 19.30


Någon som ska gå? Jag ska gå i Göteborg ^^ Ska bli jätte roligt :D


Nu ska jag ner och förbereda inför Mellon så ses nästa gång :)

Men har ni några frågor angående turnén så är det bara att lämna en kommentar

så ska jag svara så gott jag kan :)


Sayonara!!


 



Av Johanna - 21 februari 2014 22:14

Hejsan!


Idag så släppte Yohio en sneakpeak på sitt album

Together We Stand Alone


Här kommer den!!   


http://www.videofy.me/YOHIO/5391032


Varsågod och njut   


 

Av Johanna - 21 februari 2014 14:24

Hejsan!


Det här kommer kanske att bli ett väldigt kort inlägg för

jag har ingen anning om vad jag ska skriva om XD


Men nu är det bara att göra sig redo för om

2 veckor är det Melodifestival finalen!!


 


Så glöm inte att rösta på Yohio då, jag tror i alla fall att om vi skickar

honom till Eurovision Song Contest så kommer vi vinna eller åtminstone få en bra

plats ^^



Vi kunde i alla fall ha vunnit om vi skickade Yohio med

hans låt Heartbreak Hotel


Men nae vi var tvugna att skicka Robin Stjerberg med hans dåliga låt

You och tack vara det så kom vi väldigt långt ner i listan :p


Men nog om tråkigheter ^^ Nu lägger jag upp 3 av mina favoritlåtar med

YOHIO  

 



 



Vilka är era favorit låtar med Yohio? :)


Kommentera vilka era favoritlåtar är ^^


Nu ska jag gå och se på min Yohio DVD så


 


Sayonara!!


 

 

Av Johanna - 19 februari 2014 13:32

Hejsan alla läsare! :)



Ni har väl läst eller hört att folk har sagt att

YOHIO har fuskat med att ha på sig handskarna

i sitt nummer i Melodifestivalen? Tror ni på det?


Själv så gör inte jag det, jag vet att Yohio är försiktig och

har på sig sina handskar. Jag menar jag såg ju att

han hade dem på sig under showen :p



Här har vi en liten intervju med Yohio innan Melodifestivalen


Det var nog allt jag ville snacka om idag, är lite sur över

att folk säger att han inte hade hanskarna på sig när han faktisgt hade dem på sig -.-´


Men här kommer också en roligt söt video med våran kära Yohio   



 


Ha en bra dag så ses vi i nästa inlägg -^.^-


Sayonara!


 
 

Av Johanna - 16 februari 2014 18:08

Hej och välkommen till min blogg!


Jag kommer uppdatera lite om Yohi´s vardag och om vart och när han

har sina spelningar och skiv utsläpp :)


Hoppas ni kommer att trivas och stanna här :)


Kramar


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards