bloggenomyohio

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna - 31 mars 2014 13:23

Hejsan!


Lite ändrade planer, jo del 1 av Our Story skulle ju komma upp igår

men den är inte färdig så den kommer nog eventuelt upp idag :)


 


Del 2 kommer nog antingen upp senare ikväll eller imorgon.


Det beror helt enkelt på när del 1 kommer ^^


Nu måste jag dra men ses senare :)


Mata nee


 

Av Johanna - 30 mars 2014 18:27

Hejsan! :)

Vi ska göra en Yohio novell här på bloggen :)


Den kommer heta Our story


 


just nu gör Elwira del 1och jag gör del 2 imorgon :)


Hoppas ni kommer gilla den :)


Mata nee


 

Av Johanna - 28 mars 2014 17:54

Hejsan!


Hur har ni det? Jag har det bra, sitter i min kigurumi, dricker tea och

lyssnar på Yohio - Before I Fade Away på högsta volym XD

Älskar den låten, har ni någon favorit låt i Yohio´s nya album? :)


Jag satt nyss och funderade på om jag skulle göra en Yohionovell, tycker ni att jag ska

det? Kommentera vad ni tycker eller välj vad ni tycker i frågerutan som jag ska göra ^^


Och nu lite Yohio news ^^


Just nu är Yohio i Danmark (av alla ställen) och spelar på ett stort Japan kovent

och trots den stora hat stormen så kommer Yohio´s turné och signeringar att bli av!! :D


Jag vart så ledsen och arg när jag läste att turnén och signeringarna kanske inte

skulle bli av pågrund av allt hat som upstod efter dem små misstagen som hände.


Alltså man behöver inte elda upp sig för att ett antal folk inte fick sina autografer, visst

det är ju synd för dem men man behöver inte hata Yohio för det.


Men nu ska vi va glada att allt slutade lyckligt :)


Ha en fin fredag alla läsare ^-^


 

Av Johanna - 24 mars 2014 17:31

Hejsan bloggen!


Ni har säkert hört tallas om pratet om dem 2 killarna som

inte fick en autograf av Yohio för att han "bara" signerar

köpa saker. Sen kallar pappan Yohio elak på grund av det -.-´


Tycker ni att det är rätt? Jag tycker inte det i alla fall.

Alltså Yohio har minst 1000 fans som vill få en autograf, har man stått 30 min med

bara papper och väntar så är det ändå självlkart att man kanske inte fått en autograf.

Det blir en större skandal om dem som köpt grejer inte får sin autograf och dem har

säkert endå väntat i 4 - 5 timmar!


Så fy käms på dig som skrev så om Yohio. Han är inte elak

han vill bara få ihop pengar så han kan turnéra i sverige

och göra allt annat som artist.


Här kan ni läsa om allt


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article18597315.ab


Det var allt för mig ^^


Ha en bra dag


Mata nee


 

Av Johanna - 23 mars 2014 20:57

Hejsan!


Hittade nyss den här underbara bilden


 


Tänk om alla kunde vara som Yohio, världen skulle vara så mycket bättre!


Om du kan, dela gärna bilden vidare :)


Mata nee


 

Av Johanna - 20 mars 2014 18:54

Hejsan bloggen!


Goda nyheter!

Jag har mitt album Together We Stand Alone nu!! :D


här kommer bilder på albumet :)


     


Min 3 autograf från YOHIO!!   

   


Jag gillar alla hans låtar i det här albumet


Together We Stand Alone får 10/10 stjärnor från mig   


Kan inte välja en favorit för alla är så bra ^^

men om jag måste välja 1 så blir det


Shattered Dreams of a Broken Nation för den är så fin

och jag gillar "stjälen" i den och texten och budskapet :)


Vilken är din favorit låt och varför?

kommentera vilken din favorit låt är och varför :)


Sayonara!!


    

Av Johanna - 17 mars 2014 16:36

Tja bloggen!


I övermorgon händer det!! Då släpps YOHIO´s  nya skiva Together We Stand Alone

 

 


Så just nu sitter han och signerar kort till dem som förbeställt skivan.


 

Så har ni inte förbeställt hans skiva men vill ha hans autograf så förbeställ den nu!   


Mata nee


 

Av Johanna - 15 mars 2014 18:55

Hejsan!


Igår kväll så la Ninetone Records ut en 4 min lång video där man

kan få höra mer av YOHIO´s nya album Together We Stand Alone


Här är den!! :D




Själv kan jag inte bara välja 1 låt som jag tycker låter bäst, tycker om alla låtarna! :)


Men vilken tycker ni låter bäst hitills? Kommentera vilken :)


Ha en fortsatt bra lördag :) nu ska jag bara ta det lugnt och ta ett varmt bad innan jag tycker ner

i min godis påse ;)


Sayonara! :)


 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Skapa flashcards