bloggenomyohio

Alla inlägg under maj 2014

Av Johanna - 19 maj 2014 14:26

Konnichiwa!


Förlåt för den oväntade blogg "pausen" men nu är jag och Kawaiielwira tillbaka^^


Vi 2 ska va idag och vi ska göra nästa del av novellen idag :)


Yay!!   


Så oroa er inte för den ;)


Nu ska jag sitta och smida lite på ideér till novellen så ses senare^^


p.s lägger upp bilder på personerna i novellen i slutet av det här inlägget


Mata nee



   

Av Johanna - 9 maj 2014 11:40

Konnichiwa!


Som ni kanske har läst på Yohio´s Twitter eller hört så är inte Yohio

i Sverige nu. Utan han är i Japan i Tokyo nu   


Vart lite orolig kan man säga när jag läste att Yohio hade lämnat Sverige men inte skrivit vart han skulle.

Sen när jag läste nu så hade han skrivit att han är i Tokyo^^


Hoppas du har det bra därborta Yohio :)


P.s det finns 40 biljetter kvar till Seremedy, köp nu medans det finns kvar   


Måste dra är i skolan men ses snart^^


Mata nee


 

Av Johanna - 6 maj 2014 10:49

Konnichiwa!


Är super duper mega glad nu!! :D


Jag har nämligen fixat mig en biljett till Seremedy Last Live konserten :D


Här är länk till det om ni vill ha^^


http://www.ticnet.se/search/seremedy?tm_link=tm_header_search&language=sv-se&keyword=Seremedy


Det gäller att vara snabb, biljetterna går åt som smör i solsken


Ses där om ni ska gå^^


Mata nee


 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards