bloggenomyohio

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Yohio novell Our Story del 17

Av Johanna - 25 juli 2014 22:00

Halluuuuuu   


Länge sedan vi skrev, huh?

Men nu kommer ÄNTLIGEN fortsättningen på våran yohio novell our story! ^__^

 

Jag vaknade upp i Yohio´s säng och jag kände doften av honom. Jag trode hela tiden att jag låg bredvid honom.

Jag reste mig upp och såg att jag hade somnat i hans säng med kläderna på. Så jag steg upp ur sängen och gick ner till de andra. Där satt Tommy, Markus, Fredrik och Widex runt köks bordet och satt och tänkte.

- Godmorgon sa jag. Har ni tänkt hela natten?

- Va? Godmorg Ebba sa Tommy och sa att frukosten var redan framtagen vid köks bordet

- Okej sa Ebba och satte sig ner på en stol och tog ett glas tea och frågade vad de gjorde.

- Kan vi inte bara ringa och få ut Yohio? säger Markus sen efter en stund

- Jo vi kanske kan försöka säger Tommy och tar fram sin Iphone och ringer till hemmet

 

- Hej det är Lasse säger Lasse

- Hej jag heter Tommy Rehn och söker efter min son Yohio

- Vänta ett ögonblick jag ska kolla listan säger Lasse efter en stund.

Efter en stund så säger Lasse - Vi har ingen kille här som heter Yohio du har nog ringt fel.

- Va? Nej det tror jag inte. Min son kom till er för att dem trodde att han försökte ta livet av sig. Säger Tommy irriterat. - Tyvärr har vi ingen kille här som heter Yohio men vi har en tjej som heter Yohio säger Lasse sen.

- Men snälla låt mig bara få prata med min son säger Tommy.

- Om du vill så gärna prata med Yohio så måste vi bestäma ett möte säger Lasse efter ett tag.

- Ett möte? Okej jag kan komma om en halvtimme säger Tommy

- Men nu är det så att jag tyvärr är upptagen idag och kan inte träffa dig tills nästa vecka på Fredag klockan 18:30 säger Lasse

- Men nej jag vill träffa min son nu! säger Tommy och börjar bli mer irriterad

- Det är den tiden eller om 2 veckor säger Lasse surt

Tommy suckar och säger sen - Okej då vi ses då hej då och så lägger han på.

- Så hur gick det? Säger Markus

- Jag är tydligen tvungen att gå på ett "möte" för att få träffa honom säger Tommy surt och lägger ifrån sig sin Iphone. - När är det då? frågar Markus

- Om en vecka suckar Tommy. - 1 vecka? Men jag vill se Yohio nu säger Ebba snyftande

- Det vill vi med säger all.

 

Så det var den "korta" delen av Our Story men nästa del kommer bara om en stund så stanna kvar ^^

 

//Kawaiielwira

 

 

 
 
Ingen bild

jim lönnkvist

8 mars 2015 18:16

Nu äntligen börjar de o röra på sig men fan va segt de är
och varför säger alla att YOHIO är en tjej,de gillar ja inte
och om jag var Tommy så skulle jag ringa polisen och
storma det jävla plejset asså....grrr

Johanna

9 mars 2015 10:10

Ja det är mycket rörigt i denna story

//Jonna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 20 september 2016 22:52

Konnichiwa!     Idag den 20/9 2014 så hade Seremedy sin sista konsert. Det är 2 år sen idag, kan verkligen inte fatta att det redan har gått 2 år. Jag saknar dem så sjukt mycket :(    Men konserten var så magisk, underbar men ändå så sorlig...

Av Johanna - 7 mars 2016 16:56


Konnichiwa!   Genki desu ka? Genki desu^-^     Vad vill ni läsa här på bloggen?^^ Har lite idé torka just nu :/    Vill ni ha nyheter om YOHIO och hans band DISREIGN? Läsa noveller? Fakta om YOHIO? Ja vad vill ni läsa här?^^   Komme...

Av Johanna - 3 mars 2016 11:22

Konnichiwa minna!   Genki desu ka? Genki desu^-^   Förlåt för att jag har varit borta så mycket, men jag har varit så upptagen med skola och allt :0 Men nu är jag tillbaka^-^     I tisdags så skrev YOHIO en riktigt rolig nyhet på inst...

Av Johanna - 9 augusti 2015 20:43

Konnichiwa!   Här kommer del 3 av One Litre of Tears Special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag tittar upp på himlen sen på Mizaki "Jag minns också när Yohio's familj hade bjudit mig på bröllop" säger jag och ler....

Av Johanna - 9 augusti 2015 00:13


Konnichiwa!   Här kommer del 2 av One Litre f tears special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag står kvar på sjukhustaket och tittar upp mot himlen, jag har tårar i ögonen och Mizuki sitter i rullstolen bakom mig. ...

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Skapa flashcards