bloggenomyohio

Alla inlägg under augusti 2014

Av Johanna - 14 augusti 2014 22:55

Konnichiwa!

Nu har vi en frågestund här på bloggen :)


Ni kan ställa frågor till oss om oss eller om Yohio :)


Vad ni vill veta kommer vi svara på :)


Frågestunden kommer hålla på i 1 vecka :)

 


Hoppas vi får många härliga frågor av er! :D

Frågestunden drar igång om


3


2


1


NUU!!


Mata nee


 

Av Johanna - 11 augusti 2014 23:21

Konnichiwa!


Just nu sitter jag och skriker vid datorn av glädje! :D

Jo det är så att jag ville så gärna ha Yohio - Reach the Sky album men jag har No money :(

Så pappa sa att om jag jobbar hårt för den så ska han köpa den (har redan klickat hem den)

och gisa vad han klicka hem^^


Jo han klicka hem Yohio - Reach the Sky deluxe album! :D

Då får man med en DVD film med lite allt möjligt vet inte exakt men omg jag är så lycklig! :D

Visst jag måste upp 10:00 imorgon för att jobba nästan hela dagen men det är det värt! ^^

 

Måste gå och sova nu så Godnatt^^


Ouyasumi <3


 

Av Johanna - 10 augusti 2014 18:40

  Konnichiwa!


Har inget att skriva om just nu så jag bjuder på en video med Yohio, radioinslag med Yohio från 2013 och lite bilder, 2 är blandannat några jag gjort till våran nya Novell^^



http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=110&artikel=5431969


       


Hoppas inlägget är bra även om det inte "händer" så mycket i detta inlägg XD


Måste gå nu så


Mata nee


 


Av Johanna - 8 augusti 2014 17:54

Konnichiwa!


Tänkte bara titta in och visa vad min bästa vän gjorde till mig som förlåt för dröjsmålet med en video han gör till mig^^


Visst är den snygg?! :D

  


Och den gjorde han till mig trots att han inte är så mycket för Yohio men han respekterar honom och att jag tycker om Yohio. Asså min kompis är världens mest underbaraste människa!


Kommentera gärna om vad ni tycker om bilden^^


Mata nee


 

Av Johanna - 8 augusti 2014 12:28

Konnichiwa!


Kom nyss, eller ja nyss och nyss en timme sen kanske, hem från farfar.

Jag var borta i 1 och en halv vecka hos min farfar med pappa och mina 2 små bröder. Han bor i Bodbysund så det tar 1 hel dag att åka dit med bil. Om  man stannar och sover så tar det 1 dag och några timmar ungefär.

Och man åker igenom Sundavall när man ska dit :D yay! Är man Yohio fan eller en Breaker som man också kallas;) så gillar man ju Sundsvall för han bor ju där;) he he

Men dumma pappa vägra stanna på Sea Street Sushi Bar -.-´ eller leta upp Ninetone Records. -.-

Himla tråkmåns, man kan inte stanna och äta Sushi men stanna på MAX och sen Mc Donalds det fungerar ju tydligen!!! DX


Men nog med sånt, jag har lite idé torka nu när jag inte kan skriva del 1 av novellen The Mew Mews (jag och Elwira skriver noveller bäst ihop) så vad vill ni ha på bloggen sålänge?


Lägger upp en video om sånt så ni kanske förstår ;)


http://www.videofy.me/YOHIO/5380984


Men har ni idéer så är det bara att kommentera dem i det här inlägget^^


Måste dra nu ses senare^^


Mata nee


 

Av Johanna - 3 augusti 2014 19:33

konnichiwa!


Här kommer mer om den nya novellen^^


En bild jag gjort så ni ser vem som spelar vem^^

 

Och Tommy spelar Ichigo´s pappa (passar bra va när han redan är pappa åt Yohio;))

Sen är Linn Amoyama :) och resten av karaktärerna i Tokyo mew mew kommer vi hitta på vilka som ska va dem och lite sånt. Vi har inte bestämt oss ännu^^

Och novellen kommer heta The mew mews^^


En bild jag gjort^^


 


Hoppas ni kommer gilla den^^


Mata nee


 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards