bloggenomyohio

Alla inlägg under december 2014

Av Johanna - 24 december 2014 12:03

Konnichiwa! :D


Tänkte bara kika in och önska er en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! :D 


 

Visst är Yohio söt som Tomte?   


Nu ska jag ner till familjen så ha en fortsatt trevlig Jul hörni :)


Sayonara! 


//Jonna

 

 


Av Johanna - 23 december 2014 22:44

Konnichiwa!


Vad är det för dag imorgon? ;) 


Jo det är JULAFTON!! :D 


Ska bli spännande att se vad jag får! :D


Jag får en julklapp på morgonen och resten på kvällen :)


Hoppas jag får något med Yohio eller Seremedy! :D 


Vad önskar ni er i julklapp? :)


Här är förresten en liten "julklapp" till er här på bloggen :)


 


Hoppas ni gillar den ^^


Nu ska jag nog snart gå och sova så ses kanske imorgon ^^ 


Och ha en riktigt GOD JUL!!! :D 


Sayonara/Oyasumi


//Jonna

 

 

:'(

Av Johanna - 20 december 2014 10:54

Hejsan!


Fick nyss reda på  att Yohio hade en operation förra veckan! :O

 


Vet dock inte varför han har opererats 


Men är väldigt orolig nu   


Jag hoppas att han blir bättre nu i alla fall   


//Jonna

 

 

Av Johanna - 14 december 2014 00:54

Konnichiwa!


Ni har säkert undrat varför vi inte har skrivit novellen på ett tag

Jo det är för att vi inte har varit på ett tag pågrund av skolan (som vanligt;)) och massa annat nu när julen snart är här :)


Men här kommer en lite vad som händer i nästa avsnitt som heter Futari no kodoku

Det betyder The Loneliness of two


Under det avsnitett så kommer det då bli lite mera av sjukdomen och dess efekter och lite mer med Sakura :)


Hoppas ni finner våran novell intressant och att ni gillar den ^^ 


Nu ska jag nog snart sova så godnatt :)


//Jonna

 

 

 


 

Av Johanna - 10 december 2014 18:28

Konnichiwa!


Roliga nyheter^^


Yohio ska vara med och uppträda på svenska hjältar galan på fredag! :D

 

Det är på fredag klockan 20:00^^


Missa inte! 


Det ska inte jag i alla fall, har bokat tv:n då ;)


Här är förresten en awesome cover på No Escapa :D



Saknar Seremedy värkligen :(


Saknar ni Seremedy? 


 

Sista bilden dem tog tillsammans på deras photoshoot 


R.I.P Seremedy   


Förlåt för ett så kort och konstigt inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så ni får nöja er med detta korta och konstiga inlägget :P


Ses i nästa inlägg!


Sayonara!


//Jonna

 

 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards