bloggenomyohio

Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Rosuto del 7

Av Johanna - 12 maj 2015 11:00

Konnichiwa!


Här kommer sista avsnittet av Rosuto^^ 


Hoppas ni gillar den^^


Yohio's Perspektiv


Nu har det gått 2 månader sen jag började bo hos Brennan och Booth. Vi kommer ganska bra överens men även fast jag har bott här i 2 månader så är det fortfarande lite svårt med ny kultur och allt. 

 
(ser ut som på bilden)


Jag vaknar upp på morgonen och klär på mig kläder och går sen ner och dricker tea och äter en macka. Efter en stund kommer Booth och Brennan in. "godmorgon" säger Booth. "Ohayou" svarar jag och dricker mitt tea. "Det har gått 2 månader och jag förstår fortfarande inte vad det betyder" säger booth och fixar sitt kaffe. "Ohayou är japanska och det betyder godmorgon" säger Brennan och tittar på honom. Han tittar på henne sen på mig, jag nickar och dricker mitt tea. Jag dricker sen upp mitt tea och tittar på dem "Jag går iväg en stund" säger jag. "Okej, men var inte borta för länge" säger Booth. Jag nickar sakta, jag går upp till mitt rum och tar en liten påse med grejer i och går sen ut. Det är svalt ute och lite gråa moln på himlen, efter en lång stund är jag framme. Jag går in på kyrkogården och går omkring sen kommer jag fram, jag ser en gravsten med hennes namn. Kyary. Jag sätter mig ner och tar fram ljusen jag hade med mig och tänder dem och lägger ner några blommor. Jag suckar ledsamt "Varför Kyary? Varför stannade du inte bara hemma?" säger jag och tittar på gravstenen. "Men jag hade kunnat följa med dig och beskydda dig som jag alltid har gjort. Men du ville klara dig själv sa du, du sa att allt skulle gå bra" säger jag sen. "Men jag vill att du ska veta att jag kommer alltid att älska dig, jag kommer aldrig att glömma dig" säger jag sen och en tår rinner ner för min kind. Jag hör sen en röst och jag vänder mig om men ser ingen, jag känner vinda blåsa lite lätt och smeka min kind. "Aishiteru (jag älskar dig)" hör jag vinden viska. Jag ler och tittar upp mot himlen och ser att solen börjar skina. Jag ler och vet då att Kyary är någonstans där uppe och tittar ner på mig "Mata ne (ses snart)" ler jag och en tår rinner ner för min kind. 


Så det var sista delen, förlåt för att den vart så kort :(

Hade dåligt med insperation, men jag hoppas att ni gillar den i alla fall^^ 


//Jonna

 

 

 
 
Ingen bild

j lönnkvist

12 maj 2015 11:50

Fy va sorligt😢

Johanna

13 maj 2015 09:01

Ja men endå vackert

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 20 september 2016 22:52

Konnichiwa!     Idag den 20/9 2014 så hade Seremedy sin sista konsert. Det är 2 år sen idag, kan verkligen inte fatta att det redan har gått 2 år. Jag saknar dem så sjukt mycket :(    Men konserten var så magisk, underbar men ändå så sorlig...

Av Johanna - 7 mars 2016 16:56


Konnichiwa!   Genki desu ka? Genki desu^-^     Vad vill ni läsa här på bloggen?^^ Har lite idé torka just nu :/    Vill ni ha nyheter om YOHIO och hans band DISREIGN? Läsa noveller? Fakta om YOHIO? Ja vad vill ni läsa här?^^   Komme...

Av Johanna - 3 mars 2016 11:22

Konnichiwa minna!   Genki desu ka? Genki desu^-^   Förlåt för att jag har varit borta så mycket, men jag har varit så upptagen med skola och allt :0 Men nu är jag tillbaka^-^     I tisdags så skrev YOHIO en riktigt rolig nyhet på inst...

Av Johanna - 9 augusti 2015 20:43

Konnichiwa!   Här kommer del 3 av One Litre of Tears Special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag tittar upp på himlen sen på Mizaki "Jag minns också när Yohio's familj hade bjudit mig på bröllop" säger jag och ler....

Av Johanna - 9 augusti 2015 00:13


Konnichiwa!   Här kommer del 2 av One Litre f tears special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag står kvar på sjukhustaket och tittar upp mot himlen, jag har tårar i ögonen och Mizuki sitter i rullstolen bakom mig. ...

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards