bloggenomyohio

Alla inlägg under mars 2016

Av Johanna - 7 mars 2016 16:56

Konnichiwa!


Genki desu ka? Genki desu^-^



Vad vill ni läsa här på bloggen?^^ Har lite idé torka just nu :/ 


Vill ni ha nyheter om YOHIO och hans band DISREIGN? Läsa noveller? Fakta om YOHIO? Ja vad vill ni läsa här?^^


Kommentera gärna vad ni vill läsa så ska jag försöka fixa något^^ 


Förlåt för ett kort och tråkigt inlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva 0.0 XD


Men nu ska jag äta så ses senare^^


Matane!


//Jonna

 

 

Av Johanna - 3 mars 2016 11:22

Konnichiwa minna!


Genki desu ka? Genki desu^-^


Förlåt för att jag har varit borta så mycket, men jag har varit så upptagen med skola och allt :0

Men nu är jag tillbaka^-^



I tisdags så skrev YOHIO en riktigt rolig nyhet på instagram och twitter. Jo Disreign ska nämligen ha en konsert innan de flyttar till japan!  


Kerbera kommer blandannat att spela där också, men fler artister tillkommer^^ 


 


Konserten/festivalen heter KEIOS Festival


 


Så se till att vara där då det är Disreign´s första spelning och den första Visual Rock Festivalen i Sverige :D


Biljetter har de inte släppt än men mer info tillkommer, så hål utkik^^


Jag ska i alla fall gå med några kompisar och pappa kommer nog följa med även fast att jag är 17, de vill inte att jag är ensam i Stockholm XD 


Men hoppas att man ser er där^^


Men ska snart äta så ses i nästa inlägg^^


Matane!


//Jonna

 

 

 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards