bloggenomyohio

Alla inlägg den 20 september 2016

Av Johanna - 20 september 2016 22:52

Konnichiwa!



Idag den 20/9 2014 så hade Seremedy sin sista konsert. Det är 2 år sen idag, kan verkligen inte fatta att det redan har gått 2 år. Jag saknar dem så sjukt mycket :( 


Men konserten var så magisk, underbar men ändå så sorlig. Det var många blandade känslor den kvällen, det var både skratt och tårar. Jag var där med min pappa, har inte så många kompisar som gillar Visual Kei :( 


Men konserten var så underbar, vill tillbaka  


Någon av er som var på Seremedy´s sista konsert? :) 


 





   



Seremedy kommer alltid finnas i mitt hjärta. 


Tack för alla fina år underbara Seremedy, jag kommer fortsätta stödja er alla i era nya projekt och band^^ 


Kommer alltid vara en MADling 


STAY MAD!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Skapa flashcards