bloggenomyohio

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Yohio Novell del 9 Our Story

Av Johanna - 18 juni 2014 23:52

Halluu, Kawaiielwira här! =DD

Ursäkta för att vi har inte bloggat så mycket de senaste dagarna, Skola o sånt vet ni ;) ! 

Som tröst lägger vi upp 4 delar ida <3

Men nuuu kommeeer novellen ni har väntat på!!!

 

Ebba satt vid soffan och visste inte riktigt vad hon skulle göra, Hon orkade inte riktigt med någonting så hon tog hennes iphone 4 och gick ut för att gå prommenad i parken.

När hon hade gått en bit i parken så ringde hennes iphone 4, och det var YOHIO som ringde. Hon svarade inte utan fortsatte att gå. 

Efter en stund hörde Ebba hur någon ropade hennes namn.

Men det var ingen i parken hon var alldeles ensam. 

Hon fortsatte att gå, men då hör hon ett skrik igen, och där ser hon YOHIO bli misshandlad av en kille som hon väll känner igen, Hennes ex pojkvänn James!

Hon ser hur YOHIO ligger skadad på marken och hur James slår honom med hans knytnäve hårda slag.

Och YOHIO ligger på marken och skriker Sluta! och försöker att kämpa imot.

Ebba springer fram och går imelan James och YOHIO.

-Sluta James! Skriker Ebba, hur är det YOHIO?

Men YOHIO svarar inte utan ligger medvetslös på marken.

James puttar undan Ebba och fortsätter, och han tar fram en fickkniv!

-Om du ens rör honom med den så ringer jag polisen! skriker Ebba.

- Men, Men får James fram, Du är ju ihop med YOHIO...

Vaaa?, Nej, men du behöver väll inte skada honom för det!?

James svarade inte utan började att göra skärsår på Yohios högra arm.

- Vaa? Men hör du dåligt eller sa Ebba och tänkte ringa polisen men James lämnade parken medans han lämnat hans kniv i YOHIOs hand.

Efter ett tag så kommer polis och ambulans fram och Ebba sitter gråtande brivid YOHIO.

-Vad har hänt här? undrade Polis gubben.

- YOHIO är skadad han blev anfallen av en kille. sa Ebba snyftande

Känner du den där killen? frågade Polisen.

Ebba satt tyst en lång stund men hon svarade till sist nej.

Polisen gick fram till en av hans polis vänner och viskade , men det kan väll inte stämma, parken är ju avstängd på grund av ombyggning o sånt.

- Jaa, men har inte YOHIO varit väldigt nere på sistånde, En i hans favorit grupp har ju dött?

- Jaahaa, Har han, säg inte att du är ett YOHIO freak du mee? frågade Polisen.

- Min dotter är det sa han.

Okej sa polisen

De förde YOHIO till sjukhus medans Ebba satt snyftande kvar på en bänk i parken.

Men helt plösligt så kände sig Ebba iaktagen. 

Fram kom Markus och Videx och frågade... - Vad har hänt med YOHIO?

- Ehhh, Det är en ganska lång historia sa Ebba...

Hon berättade vad som hänt och Markus sa, Åh nej, YOHIOs pappa kommer att döda oss... Vi tycket att du ska förklara Ebba!

- Vaaa, vad har jag gjort? undrade Ebba.

- Ähh, kom med här bara sa Videx.

 

Efter en stund så var de framme vid YOHIOs hus.

Videx och markus gick in med ett gulp i halsen. och berättade för YOHIOs pappa att Ebba hade något viktigt att berätta.

- Nå, vad är det nu då? Sa han till Ebba

- Ehhh, hur ska jag säga det sa Ebba.

Men tillsist så började hon att berätta den långa historien medans YOHIOs pappa satte sig ner och lyssnade långsamt medans han blev rödare och rödare i ansiktet.

 

Okeeej då var del 9 avklarad! hehehe XD

Nästa del kommer nu av Jonnaa! :DDD

 

//Kawaiielwira

 

 

 
 
Ingen bild

jim lönnkvist

5 mars 2015 17:49

Nä så får de inte bara gå till,nu e ja.....arrg
dom som är dumma mot YOHIO ....oooh
nä så får ha inte säga,men jävlar den som
e dum mot YOHIO...

Johanna

7 mars 2015 00:18

Ja nu blir det spännade

//Jonna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 20 september 2016 22:52

Konnichiwa!     Idag den 20/9 2014 så hade Seremedy sin sista konsert. Det är 2 år sen idag, kan verkligen inte fatta att det redan har gått 2 år. Jag saknar dem så sjukt mycket :(    Men konserten var så magisk, underbar men ändå så sorlig...

Av Johanna - 7 mars 2016 16:56


Konnichiwa!   Genki desu ka? Genki desu^-^     Vad vill ni läsa här på bloggen?^^ Har lite idé torka just nu :/    Vill ni ha nyheter om YOHIO och hans band DISREIGN? Läsa noveller? Fakta om YOHIO? Ja vad vill ni läsa här?^^   Komme...

Av Johanna - 3 mars 2016 11:22

Konnichiwa minna!   Genki desu ka? Genki desu^-^   Förlåt för att jag har varit borta så mycket, men jag har varit så upptagen med skola och allt :0 Men nu är jag tillbaka^-^     I tisdags så skrev YOHIO en riktigt rolig nyhet på inst...

Av Johanna - 9 augusti 2015 20:43

Konnichiwa!   Här kommer del 3 av One Litre of Tears Special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag tittar upp på himlen sen på Mizaki "Jag minns också när Yohio's familj hade bjudit mig på bröllop" säger jag och ler....

Av Johanna - 9 augusti 2015 00:13


Konnichiwa!   Här kommer del 2 av One Litre f tears special   Hoppas ni gillar den ^-^    Sakura's Perspektiv   Jag står kvar på sjukhustaket och tittar upp mot himlen, jag har tårar i ögonen och Mizuki sitter i rullstolen bakom mig. ...

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards