bloggenomyohio

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Johanna - 21 juni 2014 04:09

 


konnichiwa!

Här kommer del 14 av Our Story enjoy it :)


-Hon ska bli min sa Jakob

-Hej jag hörde att du har varit jobbig mot Yohi....vänta? Vad är det här?

-visst är hon underbar? sa Jakob

-Ja men nu är det så att Yohio tyckr att du är jobbig

-Jag vet att Yohio älskar mig innerst inne sa Jakob

-Dröm på du bara men låt Yohio vara sa Lasse och gick

Jag satt och hade trkigt och bestämde mig för att gå en promenad. Jag letade upp Lasse och sa att jag vill gå en promenad.

-Okej men vänta på mig utanför sa han

-Okej sa jag och gick ut. Jag såg ett staket och tänkte *vad lågt det är, det kan jag ju klättra över* så jag började springa dit men någon såg mig och skrek -Yohio rymmer. Så jag sprang fortare och klättra över, när jag var på andra sidan kom Lasse och sa -Yohio nu kommer du tillbaka hit!

men jag skrattade bara och sa -Sayonara losers! och sprang iväg

-Yay im finaly free! skrek jag, men sen hörde jag en bil och såg att de jagade mig så jag sprang fortare.

Men när jag sprang såg jag att folk började filma detta, -himla kameror sa jag för mg själv medans jag sprang. Sen såg jag en park och sprang in dit i hopp om att hitta ett gömställe. Men plötsligt ser jag Ebba gråtandes på en bänk, -Ebba? Ebba ropar jag. Men plötsligt griper någon tag i mig bakifrån och det är Lasse och 1 till.

-Nej släpp mig! Jag måste få prata med Ebba! skriker jag

-Nej du kan inte bara springa iväg sådär sa Lasse och går iväg med mg

-Släpp mig! skriker jag

-Ebba, Ebba! ropar jag

Tillslut vänder sig Ebba om och ser mig -Yohio? Yohio! ropar hon

men de åker iväg med mig.

Tillslut är jag i mitt rum ch Lasse kommer in och han är inte glad.

-Vad tänkte du på när du bara sprang iväg sådär?sa Lasse surt

Jag lyssnar inte utan tar fram jordgubbs pocky och en Naruto manga bok och sätter mig i sängen.

-Har Jakob gjort något? frågar han

Jag lyssnar inte utan fortsätter läsa, -Men något måste ju ha hänt? frågar han och sätter sig på en stol bredvid mg

-Jag orkar inte diskutera nu säger jag

Men då kom Jakob in och sa -wow jag har hört att du lyckades fly, snyggt tjejen. Grattis. Säger han och ger mig blommor och en choklad ask. Jag får fram och luktar på blommorna och säger -Tack men det är inte mina favorit blommor säger jag och kastar dem. Sen tar jag en bit choklad men känner att den smaka konstigt och säger -Usch! den smakar äckligt när gick chokladen ut?

-2011 hurså? frågar Jakob förvånat

-Försöker du ta livet av mig eller? frågar jag

-Va? Nej jag köpte den som alla hjärtans dag present men hade ingen tjej så jag väntade tills jag träffar en nu sa han.

-Okej men du lyckades inte, plus titta när chokladen går ut nästa gång sa jag och spottade ut biten och stängde dörren.

-okej men jag ska fixa det här sa Jakob och gick

-Hur mår du? frågade Lasse

-Vad tror du? jag har precis ätit en 3 årig chokladbit sa jag

-Du ser inte ut att må bra så sov en stund men kom till maten om 1 timme sa Lasse och gick.

Jag somnade direkt och vaknade lagom till kvällsmaten och gick it, jag tog mat och satte mg. När jag had ätit upp sjåg jag att Eric hade min mobil så jag gick fram och sa Hej. -Hej Yohio, hörde att du lyckades rymma tjejen. Coolt. sa han och bablade på medans han pratade tog jag min mobil. Sen när han var klar sa jag hej då och gick ut på gården.

Jag såg att jag hade 2 missade samtal från Ebba -Oj hon är nog väldigt orolig, jag smsar och säger hur jag mår. sa jag för mig själv. Sen såg jag att klockan var 21:30 -Oj vad mycket bäst att jag går in. Men då kom Jakob och sa -Du ska ingenstans gullet. -Jag orkar inte med dig just nu sa jag, men då tog han tag i mig och tryckte mig mot ett träd och försökte kyssa mig. Jag försökte slingra mig ur hans grepp men han hade ett anska så stadigt grepp om mina armar. Men jag lyckades få loss ena armen och slog till honom och sprang in. Men till min förvåning så var han framme först. Han tog tag i mig och puttade in mig i hans rum. Jag landade på sängen och springer mot dörren men den är låst. Han puttar mig mot sängen och släcker och säger sen -You're traped!

Jag känner hur han trycker ner sina armar mot mina axlar hårt.

-Vad gör du? Sluta! skriker jag

Sen känner jag hur han kysser mig och sliter av mig tröjan.

Jag försöker trycka undan honom men han är för stark. Jag känner sen hur hans hand söker sig ner mot min höft sammtidigt som kyssen blir vildare. Tillslut slår jag till honom så hårt att han får en örfil.

Då tar jag min tröja och springer ut så fort jag kan.

-wow vilken tjej jag älskar henne säger Jakob kvar i sitt rum

*åh nej min första kyss borta, varför händer allt mig? Jag vill bort härifrån till Ebba och* tillslutklarar jag inte mer utan bryter ihop i sängen. Då hörs en knackning på dörren -hallå Yohio är du där?

Jag svarar inte utan fortsätter gråta och begraver huvudet i kudden, -Yohio får jag komma in? frågar Lasse mjukt

Jag tittar upp och torkar bort tårarna och mascaran och försöker dölja gråten och svarar tillsist -okej du kan komma in.

-Jag tänkte bara säga hej och se hur du mår.

-Jo tack jag mår bra säger jag tyst och tittar ner

-Är allt ok? Du ser ledsen ut säger Lasse

-Nej jag är ok, är bara väldigt trött säger jag

-Okej godnatt säger Lasse och tänker ge mig en kram. Men efter allt som hänt så blir jag räd och reser mig hastigt upp och visar att jag ska byta om.

-Åh ok säger Lasse Godnatt Yohio

-Godnatt säger jag tyst tillbaka


När jag tar av mig tröjan ser jag röda märken på axlarna efter Jakobs hårda grepp, när jag har bytt om för att sova så ringer Ebba. Jag tittar på mobilen och tar upp den men tänker *Vad ska jag säga? Hon kommer bara märka att något är fel, och kommer hon fortfarande älska mig om jag berättar vad som hänt?* så jag lägger bara ifrån mig mobilen och gråter mig till sömns.

- Jag saknar dig Ebba, vill tillbaka till dig säger jag mellan snyftningarna innan jag somnar.


wow nu vart det sorgligt och känsligt här :'(

men vad som händer får ni se nästa gång


Mata nee




Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards