bloggenomyohio

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Johanna - 25 juli 2014 22:22

Konnichiwa!^^^^


Det var länge sen vi skrev här men vi har haft fullt upp men nu kommer äntligen del 18 av novellen Our Story! :D


Jag vaknar och går upp och klär på mig. Jag tar på mig samma kläder som jag hade igår bara att jag inte kunde ha jackan för att Anton och hgans gäng tog den.

 

När jag har klätt på mig så går jag ner och äter frukost. Jag sitter där en stund sen kommer Seike och ser sur ut.

- Varför ser du så sur ut? frågar jag Seike

- Din pappa har ringt och han och Lasse stod ett bra tag och tjafsade säger Seike

- Tjaffsade om vadå? frågar jag undrande

- De tjaffsade om du är tjej eller kille + när din pappa skulle komma hit för att få ut dig. Han kommer nästa vecka på fredag svarar Seike

- Ok så sent? frågar jag

- Ja det var de eller vänta 2 veckor säger Seike och kliar sig i huvudet

- 2 veckor? Är du allvarlig? Jag trodde jag skulle få kunna komma ut snart säger jag.

Efter frukosten så går jag och Seike mot Antons rum för att få tillbaka min jacka som han tog igår.

När vi kommer fram så öpnnar han dörren men vägrar ge tillbaka jackan.

- Bara ge oss den så slipper vi bråk säger Seike. Efter ett tag så ger han sig och jag får tillbaka min jacka.

- Tack för hjälpen Seike, utan dig hadde det inte gått säger jag.

- Det var så lite så säger Seike och ler.

Dagen går fort och framemot kvällen vid 20:30 så pratar jag med Ebba enstund och hon är väldigt orolig.

- Jag är väldigt orolig för dig och vill att du ska komma hem säger Ebba

- Du behöver inte vara orolig Ebba, pappa kommer hit på något möte om 2 vecka och då kommer jag säkert ut säger jag och försöker trösta Ebba.

- Men det är jätte långt kvar snyftar Ebba

- Jag vet men jag kommer ut, jag lovar säger jag

Efter en stund lägger vi på och jag kommer på att jag bestämde en träff med Seike om 30 min, *jag ska kanske börja göra mig iordning* tänker jag och fixar till mig lite. När jag går ut för att möta Seike så möter jag Jakob.

- Nemen hej tjejen är du påväg någonstans? säger Jakob

- Det har inte du med att göra! Säger jag och fortsätter att gå

- Men du ska säkert inte på något viktigt, så du kan väl vara med mig istället? Säger Jakob och försöker stoppa mig.

- Varför skulle jag ens vilja vara med dig efter det du gjorde? Säger jag och försöker komma förbi.

- Därför att du kanske gillar mig, jag vet att du gör det innerst inne säger Jakob allvarligt.

*Men snälla tänker jag* Men innan jag han svara så tar Jakob och mig i min arm och drar mig till hans rum.

- Men släpp! skriker jag och försöker stå emot

- Lugna ner dig Yohio, väck inte de andra. De får inte veta att du är i mitt rum. Säger Jakob när han tagit in mig till hans rum. När vi kommit in i hans rum så kysser Jakob mig. Jag vänder bort ansiktet så han kysser min kind - Nej men kom igen, du tål väl kyssar eller va? Säger Jakob och ler. -Jo men inga kyssar av dig säger jag

- Inga kyssar av mig? Men vem ska annars göra det? Skrattar Jakob

- Ebba! Ebba skulle det! Säger jag argt utan att tänka på vad jag sa

- Ebba? Vem är Ebba? Och jag tror väl inte att det är någon himla tjej som är kär i dig. Men om det är så, så tycker jag väldigt synd om dig säger Jakob hånfullt och börjar kyssa mig igen.

Han lutar mig mot sängen och försöker slita av mig min tröja och det är mörkt i rummet så jag ser inte vad han gör men jag känner att hans hand är på min mage. Så jag blir arg och försöker ta tag i Jakobs arm och ta bort den från min mage. Men han slår bort min hand och han sliter av mig tröjan. Jag känner sen hur hans kalla läppar nuddar min kropp. - Men lägg av säger jag och vänder bort mitt ansikte hastigt. Men Jakob fortsätter och fortsätter kyssa mig på kroppen. -*Han fortsätter även om jag står imot :( tänker jag *vad ska jag göra??*

Jakobs kysser mig på kroppen för varje sekund och jag står verkligen inte ut!

Jag känner sedan hur Jakobs hand kommer ner till min höft, och jag försöker att ta mig loss. - Seike kommer säkert att komma hit och då ligger du illa till! skriker jag

- Ah om att Seike komma hit, varför skulle han tro att du var just här? Säger Jakob
och fortsätter kyssa mig och det blir vildare. Tilslut klarar jag inte mer utan börjar ropa på hjälp.

- Men snälla Yohio tyst! Du vet att de andra kan höra säger Jakob men då öppnas dörren och in kommer Seike.

- Åh vad f******n håller du på med?! Skriker Seike surt och går fram och rycker dän Jakob i tröjan.

- Men vad har jag gjort för fel? frågar Jakob

- Vad har gjort för fel? skriker Seike För det första så halvt våldtar du Yohio, för det andra så våldtar du en kille!!

Då börjar Jakob att skratta - Yohio en kille? Är du alvarlig, det finns ingen kille som är så tjejig som henne!

Jag känner sen hur någon tar tag i min axel och hjälper mig ut ur rummet och in till mitt rum, det är Seike.

- Yohio hur är det? Han gick inte för långt nu va? frågar Seike oroligt

- Vad ser det ut som? Säger jag och jag har ingen tröja på mig

- Oj han tror fortfarande inte att du är en kille, jag förstår honom inte säger Seike

- Inte jag heller, men allt jag vet är att jag vill härifrån snyftar jag och Seike håller om mig


Oj nu vart det ännu mera drama här men om vad som händer får ni läsa i nästa avsnitt^^


Mata nee


 




Av Johanna - 25 juli 2014 22:00

Halluuuuuu   


Länge sedan vi skrev, huh?

Men nu kommer ÄNTLIGEN fortsättningen på våran yohio novell our story! ^__^

 

Jag vaknade upp i Yohio´s säng och jag kände doften av honom. Jag trode hela tiden att jag låg bredvid honom.

Jag reste mig upp och såg att jag hade somnat i hans säng med kläderna på. Så jag steg upp ur sängen och gick ner till de andra. Där satt Tommy, Markus, Fredrik och Widex runt köks bordet och satt och tänkte.

- Godmorgon sa jag. Har ni tänkt hela natten?

- Va? Godmorg Ebba sa Tommy och sa att frukosten var redan framtagen vid köks bordet

- Okej sa Ebba och satte sig ner på en stol och tog ett glas tea och frågade vad de gjorde.

- Kan vi inte bara ringa och få ut Yohio? säger Markus sen efter en stund

- Jo vi kanske kan försöka säger Tommy och tar fram sin Iphone och ringer till hemmet

 

- Hej det är Lasse säger Lasse

- Hej jag heter Tommy Rehn och söker efter min son Yohio

- Vänta ett ögonblick jag ska kolla listan säger Lasse efter en stund.

Efter en stund så säger Lasse - Vi har ingen kille här som heter Yohio du har nog ringt fel.

- Va? Nej det tror jag inte. Min son kom till er för att dem trodde att han försökte ta livet av sig. Säger Tommy irriterat. - Tyvärr har vi ingen kille här som heter Yohio men vi har en tjej som heter Yohio säger Lasse sen.

- Men snälla låt mig bara få prata med min son säger Tommy.

- Om du vill så gärna prata med Yohio så måste vi bestäma ett möte säger Lasse efter ett tag.

- Ett möte? Okej jag kan komma om en halvtimme säger Tommy

- Men nu är det så att jag tyvärr är upptagen idag och kan inte träffa dig tills nästa vecka på Fredag klockan 18:30 säger Lasse

- Men nej jag vill träffa min son nu! säger Tommy och börjar bli mer irriterad

- Det är den tiden eller om 2 veckor säger Lasse surt

Tommy suckar och säger sen - Okej då vi ses då hej då och så lägger han på.

- Så hur gick det? Säger Markus

- Jag är tydligen tvungen att gå på ett "möte" för att få träffa honom säger Tommy surt och lägger ifrån sig sin Iphone. - När är det då? frågar Markus

- Om en vecka suckar Tommy. - 1 vecka? Men jag vill se Yohio nu säger Ebba snyftande

- Det vill vi med säger all.

 

Så det var den "korta" delen av Our Story men nästa del kommer bara om en stund så stanna kvar ^^

 

//Kawaiielwira

 

 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards