bloggenomyohio

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Johanna - 26 mars 2015 11:00

Konnichiwa! 


(här)


Jo jag har sorgliga nyheter :(


Kawaiielwira kommer inte blogga här längre :'(


Hon skrev ett meddelande till mig igår om att hon egentligen inte vill vara med kompisar och hon tyckte egentligen inte om att skriva noveller. Så hon har ljugit för mig om det länge   


Varför vet jag inte, men det vet bara hon....

Hon hade säkert något bra själ, hoppas jag.


Men jag är ändå ganska likadan, om första biten alltså. 


Jag och Kawaiielwira är ensamvargar och gillar att vara själva. 


Men jag är ändå en sån som gillar att vara med någon eller så vill jag vara själv någon dag/några dagar. Men jag ljuger inte för folk om att jag vill vara med någon fast att jag egentligen vill vara själv. Så detta tog ganska hårt på mig, för jag blir lätt sårad och jag har så få vänner. Så jag hoppas att Kawaiielwira inte vill lägga ner kontakten mellan oss utan att vi fortfarande är vänner   


Så det kommer bara bli jag som skriver noveller nu och bloggar här. 


Usch orkar inte skriva om detta mer, tårarna bara rinner och jag blir bara mer deppig   


Jag tror att sista delen av One Litre of Tears kommer i helgen, vi får se det beror på om jag orkar eller inte. 


Så tänkte bara meddela er om detta. 


Ses i nästa inlägg!


Mata nee


//Jonna

 

 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards