bloggenomyohio

Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna - 13 mars 2014 13:55

Tja bloggen!


Här är senaste nytt som jag hittade på Yohio´s fb sida!!


 


Vad säger ni om det? Jag tror själv på det för på så stressig tid så kan man väl inte ha

hunnit räknat ihop alla röster i Melodifestivalen.


+ så kan ju inte Yohio ha kommit på en 6:e plats med alla fans som han har!   

Jag ringde och röstade på honom 92 gånger, vilket betyder att jag

"förlorade" 299,92kr ^^


Men nog om det, såhär ser låtlistan ut på YOHIO´s skiva Together We Stand Alone

 


1. Prophet in Disguise

2. Don´t Let Go

3. Rocket

4. To The End

5. Before I Fade Away

6. Together We Stand Alone

7. Shattered Dreams of a Broken Nation

8. Wellcome To The City

9. You´re The One

10. Invidia

11. I Norrländska Skogars Dvala

12. Let The Rain Fall Down


 


Hur tycker ni Spellistan låter? Jag tycker den låter jätte bra :D


Kan inte vänta tills nästa vecka då jag kan spela den!! :D


Någon här som har förbeställt skivan? :)


Mata nee!!   


 


Av Johanna - 9 mars 2014 11:33

Hejsan!


Som ni såg igår på Melodifestivalen så fick Yohio bara ihop 85 poäng   

Den utländska juryn kan ju ingenting om musik och vad är det för fel på svenska

folket?? YOHIO´s var ju helt klart bäst!!   


Men Sanna´s låt var också bra

den var bättre en låt nummer 10 Busy doing nothing,

den låten var ap dålig   


Men aja YOHIO kanske inte vann melodifestivalen, men han kommer alltid

vara en vinnare i våra hjärtan   


Och snart är det dags för YOHIO - Together We Stand Alone Tour   


 


Någon som ska gå? :)


Nu måste jag plugga matte -.-´ fast jag lyssnar på Yohio sammtidigt;)


så Mata nee


 

Av Johanna - 8 mars 2014 16:51

Haiiii alla YOHIO-Fans!   

Jag heter Elwira och det här är mitt första blogginläg på denna YOHIO blogg ^^

Här är lite fakta om mig:

Namn: Elwira Hasselblad

Smeknamn: Elvis eller Kawaiielwira

Blogg: Den här och Kawaiielwira.bloggplatsen.se !!

Älskar: allt som har med Japan och Korea att göra!

Hatar: folk som inte ser skillnad på Manga och Anime och folk som kallar Lolita cosplay

Musik: gillar Kpop, Jpop, Cpop,Tpop.

Dröm kädis: G-DRAGON!!!!!

Förebild: Nana Mizuki och Atsuko Maeda som kom från AKB48 men slutade :( snyft...

Hur jag ser ut:

 

( som lolita ^^)

Och som vanlig:

 

Okej det var jag...

Idag så gäller det här om du är ett reall YOHIO fan!!

haha

 

 

Nu ska jag lyssna på An Cafe ^^
Bye Byeeeee !!!!

 

Av Johanna - 7 mars 2014 09:15

Hejsan bloggen!


Imorgon är det dags för melodifestival finalen!

Så nu är det dags att börja förbereda sig med telefonen så att YOHIO

Vinner i år!! :D Han bara måste vinna

så glöm inte att rösta för honom imorgon :)


 


Han behöver ert stöd imorgon :)


Nu måste jag dra men uppdaterar mer senare ^^


Mata nee :)


 

Av Johanna - 4 mars 2014 13:32

Hejsan!


Tänkte bara göra ett litet kort inlägg och medela 2 saker


Jo nu har jag äntligen köpt Yohios album Together We Stand Alone


 

Ska bli så roligt att lyssna på den :D


Sen den andra nyheten är ganska tråkig


Jo jag är Ung Ledare i Rimforsa församling

och den 1 Maj åker vi på konfirmations resa till Berlin och vi är där i 4 dagar


Så jag och min kompis missar Yohios turné   


Jag vill verkligen inte missa den, jag får hoppas att han har en till eller kommer till Linköping


Han MÅSTE bara ha fler för jag har verkligen sett fram emot att gå på hans turné   


Nu måste jag tillbaka till skolarbetet


skriver mer senare


Sayonara!!


 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards