bloggenomyohio

Alla inlägg under juni 2014

Av Johanna - 6 juni 2014 20:18

Konnichiwa!!


Här kommer del 8 av Our story^.^


-Vaa? hallå Ebba är du där?! sa Yohio oroligt

-Ring igen då sa Markus

-okej, jag försöker igen då sa Yohio och ringde till Ebba men hon svarade inte

-Hon svarar inte så jag tror att hon har någonting med den skumma killen jag möte i parken sa Yohio

-Vaa?! Vilken skum kille? sa Tommy och tittade på Yohio

-Va jag sa inget om någon skum kille som gick och hotade mig i parken sa Yohio och höll för munnen när han kom på vad han hade sagt.


-VAAAA?!! Vad hände i parken Yohio?! sa Tommy argt

-ingenting sa Yohio

-Berätta nu! 

-Va nej, jag vet ingenting sa Yohio och lämnade bussen


-Vad är det med honom? sa Tommy

-Markus och Widix kom nu! sa Tommy

-Vad är det chefen? sa dem

-Jag vill att ni 2 ska följa efter Yohio och ta reda på vad som hände i parken, är det förstått? sa Tommy

-Yes sir! sa dem och stod som 2 soldater

-Ni 2 vet att ni inte är soldater i krig va? sa Tommy

-Ja det vet vi sir sa Markus

-Bara gå nu sa Tommy trött

-Okej sa dem och gick

- wow Yohi har rätt, dem 2 är verkligen bakas sa Tommy


Sammtidigt gick Yohio omkring i parken och försökte tänka klart

-Varför svarar inte Ebba? tänkte han

-Jag försöker ringa igen

Men när han skulle ringa kände han på sig att någon stirrade på honom

så han vände sig om men ingen var där.

-Jag vet att ni är här Markus och Widix sa Yohio

Han tittade upp i trädet och där satt Widix och bakom busken var Markus.

-Hur viste du att vi var här? sa Widix uppe i trädet

-Jag känner min pappa och er 2 bakas mycket väl :) sa Yohio med ett smile

När dem hade kommit fram (widix ner från sitt träd) berättade Yohio vad som hänt

-varför sa du inget? sa dem 

-Jag ville inte oroa er + att pappa alltid överreagerar, jag tror att han bara ville skrämmas eller något sa Yohio

-Okej men kom vi går tillbaka till bussen sa Markus

-Ni kan börja gå ska bara ringa Ebba först sa Yohio

-Okej men kom sen sa dem och gick

När han skulle ringa Ebba så såg han henne gå längst gatan, -där är hon ju sa Yohio

När han skulle ropa hennes namn hörde han att någon ropade på honom.

Men när han vände sig om fick han ett knytnävsslag i ansiktet och han föll ihop.


Wow vad hände nu? Men det tänker jag inget säga det får ni läsa i nästa del, alltså del 9 ;)

mohahahaha jag är så ond ;)


Mata nee


 

Av Johanna - 6 juni 2014 19:58

Hallu alla YOHIO fans <3

Här kommer del 7 av Novellen Our story! ^^

//kawaiielwira

 


-Vaaa tänkte Ebba som slog sig ner på hennes skrivbords stol.

Hur kunde YOHIO känna till James, hur!???

Plötsligt ringde hennes iphone 4 igen...

Va, vem är det nu då? sa Ebba

Det var YOHIO som försökte ringa igen.

Men Ebba svarade inte!

 

 

Samtidigt hos James


-Är du redo!? - skrattade James ett onskefullt skratt!

-Vaaa, redo för vad? svarade Johanna som satt och målade naglarna rosa.

-Ghaaa, fattar du ingentig, igår kom vi ju på värdens bästa plan! kommer du inte ihåg?

Vaa, nae... svarade Johanna

Om det handlar om YOHIO vet du väll? - sa James med ett smile.

Jahaaa, nu minns jag ^^ - svarade Johanna som torkade naglarna.

Men vi måste väl inte gå ännu, svarade Johanna, mina naglar har inte torkat än...

Nu går vi! svarade James

Okej dåå, svarade Johanna.

 

När dom kom änntligen fram så var inte YOHIO eller Ebba där.

VA!? Var f*n är dom nu då? sa James.

Men visste inte du att YOHIO hade signering i Örebro ida??? - sa Johanna förvånat

Huh!? hur vet du det? säg inte att du är en sån där YOHIO nörd? sa James

Han skrev det på sin blogg och fb sida, o jag följer båda! :) sa Johanna

VAAAA? Sa James. Men varför sa du inte det tidigare!? Sa James

Vaa, Men jag trode att du visste det, Du gillar väll också YOHIO eller hur? :) sa Johanna

Vaaaa!? Men vi ska ju utrota den där kackelakan sa James och slet av sig håret.

Vaaa? inte utrota min  YOHIO, vi skulle ju hämnas på Ebba... sa Johanna förvånat

Nej! Han är ju ihop med Ebba ju, vi ska ju inte göra Ebba illa, hon är ju min tjej ju! sa James argt!

Jahaaa, nu fattar jag sa Johonna VA? Är hon?

Suck, jaaaaa!? om du inte visste det!!!! sa James och började att gå hemot.

Vänta på mig James!! sa Johanna och försökte springa i hennes lolita skor och klänning.

 

//Kawaiielwira

 

Hoppas ni gillade det här inlägget och att ni tycker att Novellen är bra ^^

Bye Byeee <3

 

 

 

 

Presentation


Hej och välkommen till bloggen om Yohio :)

Hoppas du stannar :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är eran favorit?
 Karehasu
 Genesis
 Black Sun Apocalypse
 Until the Fade
 SKY☆LiMiT
 Our Story
 You're the one
 Sakura Falling
 Innocence
 Revolution
 Break the Border
 Before I Fade Away
 Shattered Dreams of a Broken Nation
 Prophet in Disguise
 Heartbrek Hotel
 Invidia
 Don't Let Go
 Rocket
 To the End
 Dawn of Dreams

R.I.P Seremedy

Kommer aldrig glöma er Seremedy, ni var/är det bästa visuel kei bandet EVER. Tack för all MADness genom åren   

 

STOLT MADling!

 

R.I.P Seremedy 2010 - 1013

 

 

 

 

   

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yohio bloggar :)

Här kommer jag tipsa om nya Yohio bloggar som jag hittar :)

 

yohiomadness.bloggplatsen.se

 

thejapanlover.bloggplatsen.se

Alla får vara sig själva!

 


Ovido - Quiz & Flashcards